Tuesday, January 20, 2009

How I describe Myself?

Who am I..

Saya ni sebenarnya seorang yang sangat simple..
Saya tak suka beli barang berjenama, bahkan saya tak kenal pun nama-nama brand power-power..
Bila nak beli -saya akan beli jer..
Saya sebenarnya tak suka pilih-pilih, nak beli, ambik terus..
Saya selalu takjub dengan orang yang banding-bandingkan harga barang..
Kenapa kena banding, beli jer ler..
Kalau pergi pasar malam ker, supermarket ker.. saya ambik-ambik barang dan terus bayar..
Kalau ada orang tanya yang ini berapa sekilo? Yang ini berapa harga? Saya tak tahu..
Sebab tu kalau pergi dengan Abah, saya selalu kena tegur..
Saya suka pergi ke Supermarket..pastu saya mesti beli barang biar siketpun..
Janji ada barang, tak boleh pergi balik tangan kosong..
sebab pergi tu dah makan masa..
Kat Mesia saya buat macam tu..
Sampai sini pun saya belum boleh ubah lagi..
Sekarang saya sudah pokai..
Saya baru dapat email dari Bendahari UiTM..
Katanya "Kami akan masukkan duit elaun puan pada penghujung bulan Mac nanti.."
Ya Allah.. lambatnyer.. duit saya dah habis..
Saya baru balik dari Target dan Coles..
Tadi saja baru habis $200
Apa saya dah beli yer..
Teruk betol saya ni..
Oh.. duit oo.. duit..