Saturday, January 17, 2009

Kawan-kawan BTN Ulu Sepri

Adik-adik yang bijaksana..

Saya dapat email dari adik-adik yang sama-sama BTN di Ulu Sepri dengan saya pada bulan Jun tahun lepas. Dah lama tak dengar berita jadi tak tahu di mana mereka semua berada. Dalam kumpulan kami hari tu ada dalam 12 orang. Rupanya-rupanya sebehagiannya telahpun terbang menyambung pelajaran masing-masing.

Saya rasa happy sangat mendapat tahu bahawa semua mereka berjaya meneruskan pengajian. Puteri Zubaida dah berada di Cardiff, UK.
Maziah pula dah berada di Hamburg, Jerman.
Seri Merianti pun nak ke Jerman very soon.
Pardon pulak dah 4 bulan di Seoul, Korea..
Salwa pulak dah 2 bulan di Perth.
Haliza dah fly ke UK
Jasmi pulak ke Finland.

Majoritinya berada dalam winter sekarang ini di sebelah UK, kecuali yang di sebelah Australia sekarang summer. Yang paling takjub adalah Jasmi, sekarang winternya -14 degree dan akan mencecah -20 degree.. Hiii sejuknyer......

Saya tak dapat nak bayangkan betapa menggigilnya saya kalau ada kat situ.. Kata Jasmi, dia pakai baju sampai 8 lapis sebab sejuk. Ya Allah.. takutnye dengar..Katanya belakang asarama tempat dia duduk ada sungai, dan sekarang sungai tersebut dah jadi beku macam air beku... sejuknya masya Allah..

Semoga semua orang akan beroleh kejayaan dalam pencarian ilmu yang panjang ini. Dengan iringan doa semoga ALlah memudahkan setiap laluan hidup kita..Kalau ada rezeki, pakat-pakat ler simpan duit nanti boleh kita ziarah menziarahi nanti.. Mana ler tahukan.. amin.