Thursday, January 22, 2009

Apa Patut Kita Buat?

Patut ke Tak Patut?

Kadang-kadang kita berdepan dengan keadaan yang kita tak tahu apa patut kita buat..
Patut buat ker ni ? hii... tak patut ni..
Tak patut betul aku buat macam ni ...
Hii apasal ler aku tak buat.. patutnya aku buat..
Isy tak patutnya aku ni..
Patutnya aku buat macam ni..
Pasal ler aku buat..Patutnya aku tak buat macam ni..
Pernah tak rasa macam tu?
Patutnye pernah rasa ler...


Patut tak saya kaco orang? Tak patut..
Patut tak saya tak kaco orang? Tak patut..
Kadang-kadang kena jugak kaco orang..hehe...

Hari tu ada saya terima beberapa email bertanyakan soalan peribadi...
Plus yang saya tambah-tambah ler..

Patut tak saya bercerai dengan suami saya sebab dia ada affair dengan kawan sepejabatnya..
patut tak saya pergi mahkamah sebab suami pukul saya..
Patut tak saya berhenti kerja sebab saya bergaduh dengan bos saya...
Patut tak saya berkawan dengan opismate saya sedangkan saya tahu dia dah bertunang..
Patut tak saya mintak tolong orang bila saya nak pindah..
Patut tak saya bagitau kawan-kawan saya bila saya naik pangkat..
Patut tak saya bagitau parents saya ada orang nak kawan dengan saya..
Patut tak saya putuskan hubungan dengan tunang saya sebab kita orang tak serasi..
Patut tak saya bergaduh dengan jiran saya sebab saya tak suka dia..

Apa yer nak jawab??

Nanti saya pikir dulu..
Patut jawab ker tak patut jawab..

Besambung lagi..