Monday, February 9, 2009

Kenangan Luna Park

Luna Park, Melbourne

Hari tu saya kata nak upload gambar saya naik roller coaster kat Luna Park, iniler gambarnyer..
Abah tak nak naik, so Abah duduk bawak jaga kanak-kanak comel iaitu Aisyah, Aliya dan Uwais..

Sebenarnya, saya bukan ler nak naik sangat.. tapi saja... nak feel... hehe..

Akhirnya saya naik dengan Ina dan Ibrahim..
hehe.. kelakar bangat...
Saya asyik menjerit jer.. waaaaaa... waaaaaaaa... macam budak-budak...

Tapi sebenarnya naik roller coaster Luna Park ni tak ler seteruk yang saya naik kat Juradong Park dulu.. Roller coaster Luna Park ni dah berumur, kecil dan sudah tua... tapi historic tu yang mahal.

Masa kat Jerudong Park, Brunei, saya menjerit ketakutan, tak berenti-renti menjerit masa naik roller coaster sampai tercabut kasut.. hehe.. buat malu sungguh! Tapi tu dah lama dah..



Gambar ni bukan kita yang snap. 'Camera is prohibited in this area..'.. Yang ni depa yang snap, kita nak, kena beli 12 Dollar sekeping... Dahler tiket 20 Dollar sorang.. Mahalkan? Tapi boleh ler....

p/s Asalnya saya tulis Lupa Park, dah dibetulkan jadi Luna Park.. Sebab dah lama, saya pun dah lupa apa nama dia.. Saya ingat Lupa Park.. hehe..