Tuesday, March 24, 2009

Blog Saya Sudah Berat

Beratnya...

Blog saya sudah berat. Bila berat dia jadi lambat nak bukak. Kenapa dia jadi berat? Sebab saya banyak bubuh gambar dan juga lagu dari youtube. Macamana sepatutnya saya buat? Sepatutnya saya ubah gambar yang saya ambil sebelum saya upload dalam blog. Dah lama dah my husband ajar supaya ubah suai supaya blog tak jadi berat. Tapi saya malas nak buat.. Bila saya nak upload gambar, saya terus upload tanpa ubah-ubah apa2.. Sebab saya malas, maka sekarang saya dapat kesannya... Blog saya dah lambat nak bukak..

Tapi takkan saya nak buka setiap entry dulu-dulu dan buang gambar atau edit semula gambar-gambar tu? Itu dah terlambat. Lagi ler saya malas nak buat..

Jadi apakah kesimpulannya?
Kesimpulannya kalau sapa-sapa bukak atau terbukak blog saya, memang dia lambat, harap maap ler.. Tapi lepas ni saya akan ubah suai sepatutnya untuk entry akan datang dan seterusnya..Sekarang saya dah rajin dah...