Friday, October 9, 2009

Gembira dan Syukur..

Berita Gembira...

Tadi saya terima e-mail dari Pejabat Pendaftar mengatakan keputusan temuduga sudah diterima. Berdebar-debar saya nak habiskan ayat terakhir yang dikirim..

Saya lepas..ahhhh sukanya rasa....
Dengan syukur dan rendah diri, saya lepas temuduga DM 54 Profesor Madya. Puan Hanim memaklumkan bahawa surat keputusan sudah dihantar ke Melbourne dan ia berkuat kuasa mulai 1 Oktober 2009. Alhamdulillah, syukur atas segala nikmat yang Allah berikan.

Alhamdulillah berkat doa Ma dan Ayah, keluarga dan sahabat-sahabat semua.
Terima kasih atas doa yang diberi.

Bila saya bagitau Aisyah..
Dia sangat gembira..

'Alhamdulillah Allah kabulkan doa Aisyah.. Tiap kali Aisyah solat Aisyah doa.. "Ya Allah, bagilah Umi dapat Profesor Madya.. kabulkanlah doa Aisyah ini.Allah dah kabulkan doa Aisyah le Umi...'

'Yelah Aisyah... Aisyah doa, Allah kabulkan sebab Aisyah anak yang baik..tq ye..'

Tapi tak habis lagi...

'Tapi Umi, sebenarnya Profesor Madya tu apa Umi? Kalau Umi dapat Profesor Madya, lepas tu, kita dapat apa? Aisyah dapat hadiah ke kalau Umi dapat Profesor Madya?'

hehe.. joke ler Aisyah ni..

'Nanti lah Umi cerita soon...ok'

Semoga semua nikmat akan mendekatkan saya sekeluarga kepadaNya..
Sekali lagi.. puji syukur untuk Allah Tuhan seru sekelian alam...