Thursday, October 15, 2009

Beli belah

Preston Market..

Empat hari ni saya puasa.. dari hari Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan harapnya nak terus Jumaat dan Sabtu. Tapi tengok macamna dulu. Syawal pun dah nak habis, risau sangat takut tak sempat puasa. Asyik makan dan makan dan makan dan makan....hehe.. rezeki open houses..

Hari ni saya ke Preston market dengan Wan, dia baru balik selepas balik buat pilot study 3 bulan di Malaysia. Wan is my neighbour. Dia tengah berusaha keras menguatkan dirinya bila dia datang sini sorang dan suami dan anak-anak akan terus di Malaysia. Sabar ye Wan..

Tadi kami berdua ke Preston market, beli belah lauk-pauk sambil pusing-pusing kat sana. Masa kat Preston Market saya terpandang sesuatu.. Terus saya pergi tempat tu...

'Ahhh dah lama saya rindukan awak.. kat sini ada rupanya ye....bestnya...'

Saya terus sambar dan inilah yang saya cari-cari selama ini..

Taraaaa.....


Inilah buah kegemaran saya ...
Buah Betik... nyum nyum.. hehe..