Wednesday, April 15, 2009

Asas 10

Atas permintaan...

Di sini saya uploadkan bacaan asas 10 yang kami amalkan hasil ajaran Ustaz Harun Din di Darus Syifa'.. Atas permintaan beberapa pihak, saya letakkan di sini..

Membawa nama pelajar Darus Syifa' dan menjadi pelajar Ustaz Haron DIn adalah sesuatu nikmat yang saya tidak boleh gambarkan dengan kata-kata.. Ia sangat bernilai dan saya sangat menghargainya...

Kalau mengikut Ustaz Harun Din, ada yang baca buku perubatan Islam tulisannya dan claim sebagai pelajar Harun Din, tak boleh macam tu.. setakat baca dan amal berdasarkan buku, namanya bukan anak murid Harun Din... Tapi jika ada yang berminat dan membacanya selalu, tidaklah menjadi masalah kerana semua doa-doa ini adalah doa yang sangat baik, mudah-mudahan dengan beramal dengannya, kita mendapat keberkatan dan kesihatan yang baik fizikal, mental dan spritual..amin..

Asas 1 dan 2..


Asas 3, 4, 5 dan 6

Asas 7 dan 8

Asas 9 dan 10...




Semua 10 bacaan di atas dipanggil Asas 10 yang pertama. Ada lagi Asas 10 yang kedua. Yang ini saya masih belum hafal, kalau nak baca, mesti kena tengok buku.