Saturday, May 8, 2010

Sharing and Caring..

Talk

Petang ni saya nak pergi Malaysia Hall, share sedikit pengalaman dengan man-mana yang berminat. Speaker utama adalah Br Anuar Shah. Bahagian saya sekadar add siket-siket jer. Saya cuma berhasrat nak share, macamna nak buat CV yang baik, SKT lengkap, nak plan kertas kerja dan publication supaya dalam CV nampak cantik dan consistent seepanjang tahun dan lain-lain. saya cuma nak story dalam 10-15 mt jer.


Malam tadi, saya ke rumah Puan Rahmah di Greenvale usrah kaum ibu KgVic. jauh betul rumahnya, dan hujan pulak tu.. Tak ramai sangat yang dapat hadir, tapi alhamdulillah majlis berjalan baik. Mereka seronok saya cite tentang aura, macamana nak absorb aura dan macam-macam... Berkongsi adalah satu yang menarik. Makanan punya best, ada nasi kerabu, mee kari, popia goreng, manisan Arab, macam-macam.. Rahmah kahwin dengan orang Arab, rumahnya macam istana.. masya Allah besar sangat.. dan dia pun sangat baik orangnya. alhamdulillah

Malam yang sama ada study circle bundoora tempat saya tinggal, tapi saya tak pergi. Ummi Salwa ada, ada ramai yang boleh ganti. Program kaum Ibu di Bundoora sudah kukuh dan saya memang sangat seronok melihatnya. Program tersusun dan kehadiran sangat memberangsangkan, kadang-kadang sampai 35 orang. Sebab study circle bundoora dah strong, saya tolong KgVic pulak setakat saya mampu, bantu Filah. Bila saya semakin sibuk, saya terpaksa tinggalkan kesemuanya dan focus padda penulisan saya. insya Allah..