Friday, May 29, 2009

Pindah Rumah

Dapat Kunci

Hari ini 29 May, saya dapat kunci untuk masuk rumah baru. Jadi tengahari ni, saya akan ke tempat Agent, ambik kunci, masuk dulu, mop dan lap mana-mana patut. Baca beberapa ayat dan doa yang saya mampu dulu sebelum duduk rumah tersebut..insya Allah

Barang-barang akan diangkat esok pagi jam 11 pagi. Barang-barang saya tak ada yang besar, tapi bila saya masukkan dalam kotak, rupanya banyak betul barang-barang yang 'entah apa-apa' [hehe..] Barang mainan Aisyah saja dah berkotak-kotak. Buku-buku saya berpuluh kotak.. banyaknyer..

Esok insya ALlah kawan-kawan akan datang tolong angkat barang. Saya mintak tolong ramai jugak, mudah-mudahan bagi yang free esok, dapat datang dan kalau ramai datang dan banyak kereta, sekali angkut maybe dah selesai..
Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih pada semua yang dapat hadir esok.. insya Allah.

Saya tak sabar nak masuk rumah baru..
Eiiyyyy seronoknyer..hehe..
Semoga rumah ni lebih baik untuk saya sekeluarga.. amin