Tuesday, June 23, 2009

Pindah Bilik

I am on the move..

Pindah bilik hari ni kita... Saya ke bilik 205 dari bilik 250, share bersama Fon dari Thailand dan Helena dari China. Bilik ni sangat menarik dan comfortable. Saya dapat duduk tepi tingkap... Saya rasa bilik ni lagi best dari bilik sebelumnya. Sekarang saya dapat turn on kan PC selepas orang IT datang betulkan. Nanti saya akan uploadkan gambar work station saya ni..

Hari ni saya dan Aisyah sangat gembira sebab petang ni kami akan ke airport jemput Abah. Abah balik Mesia hari tu dan balik sini semula hari ni. Dari rumah Jumi [hari ni Jumi jadi host study circle] kat Lalor, saya dengan Aisyah akan keluar awal dan terus menuju ke airport..

Aisyah dah siapkan satu kad yang cantik untuk Abah.
Dia tulis:

WELCOME BACK TO MELBOURNE ABAH..

Bila Abah ada, saya akan rasa release siket dan boleh concentrate study sebab Abah akan antar dan jemput Aisyah kat sekolah..pastu antar Aisyah ke kelas teakwondo. Saya boleh stay kat opis sampai kol 6 pm....

Merdeka ler saya.. yeaa...