Tuesday, June 16, 2009

Musim Salji...Huyooo

Sejuknyer..


Sekarang dah masuk winter, bahkan dah ada salji.. huyoooo bestnya main salji..[itu gimik jer.. saya tak pernah main salji lagi..hehe..]


Sekarang sangat sejuk . Setiap pagi masa hantar Aisyah ke sekolah, sejuk sehingga ke tulang hitam, bahkan bila bercakap keluar asap.... Macam hisap rokok..puuh keluar asap.. puuuhh keluar asap.. hehe..[Tapi saya tidak maksudkan suruh hidap rokok kerana rokok difatwakan haram oleh Fatwa Selangor walaupun ramai orang yang berilmu menghisap rokok. Saya menerima fatwa tersebut dan bagi saya haram dan berdosalah bagi sesiapa yang menghisap rokok....]



Kalau nak baca pasal main salji di Melbourne, silalah ke blog Salam Monash- link sebelah blog saya ni. Saya suka membaca tulisan penulis blog tersebut ie En Ropidi, sebab ia berbentuk penerangan (descriptive) dan senang difahami.


Ramai kawan-kawan saya telah ke Mount Buller main salji..
Kami plan nak ke sana jugak, tapi belum tahu bila dan bagaimana..
Mudah-mudahan ada rezeki sampai juga nanti..