Tuesday, June 9, 2009

Asas 10

Asas 10 Ajaran Ustaz Haron Din

Atas permintaan, saya uploadkan kembali bacaan Asas 10 terutama yang bertanya tentang bacaan tersebut. Buleh juga dibaca entry saya terdahulu mengenai Bacaan Asas 10.









Terjemahannya..




klik atas ayat di atas, ia akan jadi besar, pastu boleh lah print kalo nak baca

_________

p/s

1- Aisyah dah sihat 80%, ALhamdulillah.. insya Allah esok Selasa 10 Jun baru pergi sekolah selepas bercuti kerana selesema dan demam beberapa hari..

2- Terima kasih pada semua yang telah bermurah hati memberi saya alat-alatan keperluan rumah, rumah saya hampir lengkap dah.. Alhamdulillah.. Saya masuk yahoogroup freecyclemelbourne, bagus betul dalam tu, saya dapat 1 tilam King Koil dari Simon di Preston dan satu tilam single dari Ruby Lee untuk Aisyah.. Fonn my roomate kat Law School kasi sofa satu set, Che Din kasi sofa 2 seaters, saya dapat dari La Trobe Trash & treasure meja Tv dan meja letak bunga, pastu Filah dan Us Zul datang kasi meja study.. Hamzah dan Fiza kasi tilam double satu.. Subhanallah lengkap dah.. Thank you semua..Thank you juga pada Khafiz, Zafiri, Kak Hada yang tolong angkat dalam kenderaan mereka.. Semoga Allah beri pahala yang banyak untuk semua.. amin

2-Sabtu 6 June, kerana aisyah demam dan saya pulak sibuk mengangkat barang-barang yang kawan-kawan kasi/hadiah/donate jadi tak sempat nak ke kenduri kawin anak Kak Ros, tokey Rest Lazzat [Kak Ros, sorry yer, next Ahad kita jumpa kat ILIM ye..], pastu saya juga tak sempat nak memberi sokongan moral pertandingan Futsal Dendeenong v Bundoora..[Nak baca boleh ke blog salam monash En Ropidi]