Monday, March 22, 2010

Cite Lucu..

McGyver

Pagi tadi, berlaku satu cite kelakar.. macam real jer.. isy isy...

malam tadi, first time saya tidur tersangat awal iatu 9.20malam. Lepas solat isyak, Aisyah tidur so saya pun baring sebelah dia.. baca doa sekali dengan dia, dengar dia baca buku cite 2 mukasurat, then terus zzz....

Saya bangun kol 3.30 pagi. Alhamdulillah lepas solat , saya buat kerja, baca article sampai ke subuh. Subuh masuk 5.58pg. Lepas solat subuh, saya baca asas 10 dan kejut Aisyah.. tapi tak bangun-bangun.. tak tahu ler Aisyah ni, napa susah sangat nak bangun ni...

Jam 7.00 saya rasa sejuk le pulak.. suhu 17 degree..
Saya pun ambik selimut tebal tu dan baring sebelah Aisyah..

Tetiba saya mimpi...macam real...
Saya jadi PI.. Private investigator.. Entah dari mana datang, tetapi saya dapat motor, saya naik dengan sapa yer.. Lepas tu dalam masa menyiasat tu, saya kena kejar dengan musuh-mush saya ler.. hehe.. Bukan main..
Saya pun menggunakan segala kepandaian macam Mcgyver... bestnyer...
Aisyah saya tinggal kat mana yer? Tak ada pulak dalam mimpi tu..

Tetiba tersedar.. jam 7.30pg.. Isyyy macam real jer rasa baru naik motor, lompat-lompat, masuk lorong sebab kena kejar dengan orang jahat... hehe....

Aisyah.. oo Aisyah... tak solat subuh lagi? astaghfirullah... cepat bangun!..
Aisyah kerkalut-kalut pergi toilet ambik wudhu'..

The End...

moral of the story: jangan tidur lepas subuh