Sunday, August 17, 2008

MAWD Petaling

Aku telah melakukan satu kesilapan yang sungguh tak patut.. Tapi masa dah terlepas, dan tidak boleh direverse kembali... isyyy macamna aku buleh lupa ni..

Pada 15hb Ogos, petangnya aku ke KL, mesyuarat Persatuan Peguam..balik ke rumah dalam jam 6.20 petang. Selepas solat maghrib, kami sekeluarga telah keluar dan makan yee mee sizzling di Giant, lepas tu masuk ke Giant membeli belah dan kemudian ke TESCO Extra pulak sehingga jam 11 malam..

Sampai ke rumah, baru aku teringat.. Astaghfirullahal azim.. Malam ni lepas maghrib ada MAWD iaitu Mesyuarat Agong Wanita Daerah untuk JIM Daerah Petaling.. Aku dah janji dengan Ketua Wanita bahawa aku akan hadir ke mesyuarat tersebut.. tapi betul-betul lupa jadinya...

Ya Allah... awatnya teruk betul aku ni.. Pasal tak ada dalam PDA tulis aktiviti tu yer... Oo rupanya sebab aku tukar ke PDA baru, jadi semua jadual dan aktiviti dari PDA lama telah hilang dan perlu diisi kembali ke dalam PDA yang baru.. Aku pulak belum sempat isikan semua benda-benda tu, jadi dalam PDA aku tak ada apa-apa aktiviti malam tu... Dasyat betul aku ni..
Minta maaf banyak-banyak yer Kak Wan Ketua Wanita dan semua AJK Wanita JIM Petaling...

Apapun saya akan hadir ke MAD Mesyuarat Agong Daerah Petaling pada 23 Ogos ini.. Yang ini laporan perjalanan semua sekali, lelaki dan perempuan, aku perlu hadir kerana sebelum meletak jawatan pada Jun 08, aku adalah Ketua Unit Dakwah bagi JIM Petaling dan diambil alih oleh Brother Zuraidi..

Moral of the story..
Aku rasa selain guna Personal Digital Assistant (PDA), kita kena juga ada Diary .. sebab kalo aktiviti yang penting tak der dalam PDA, masih ada dalam Diary.. Tapi sangat kalut ler bagi mana-mana orang yang tak der dua-dua tu... PDA tak pakai, Diary pun tak pakai, pakai main ingat dalam kepala jer.. ini sangat ler bahaya..... Sebab otak senang lupakan.. apatah lagi Melayu ni mudah lupa..Jangan buat macam tu yer..