Saturday, February 26, 2011

Perjalanan ...

Ma Balik Mesia..

Selepas 10 hari di Melbourne, Ma, Ree sekeluarga balik ke Mesia pada 23 Feb 2011. Saya rasa sedih juga sebab tak sempat melayan Ma saya sungguh2..Ma dah balik, sunyi rumah rasanya... Aisyah pulak miss Umairah. Umairah asyik berkepit dengan Aisyah jer..


Saya sibuk sungguh, sibuk yang saya pun tak tahu macamna nak solve. Kadang2 saya rasa sangat letih dengan laluan yang saya lalu sekarang. Terlalu banyak kerja, tak berkesusahan.. Lagi banyak saya baca, lagi rasa rasa PhD ni susah. adoiii .. Tolonglah saya ya Allah.

Apapun, langkah perlu saya teruskan... Saya akan terus berusaha melangkah..
Take life as it is.. Kuat semangat, rajin, letih, penat, lelah, lemah jiwa bersilih ganti..

-------------------

Qualitative Workshop..

Saya hadir workshop ni di Monash Uni, Caufield Branch selama 5 hari. Mula 23 Feb sampai 2 Mac. Mula sehari lepas Ma balik mesia.. Ia sangat bagus, menolong saya banyak sangat...membuka mata saya bahawa banyaknya ilmu yang belum saya tahu...

Saya rasa kepala saya nak pecah, letih sangat dengar ceramah dari 9 pagi straight sampai 5.00 pm. Letihnya.........

Dalam saya berfikir2 ia sangat bermanfaat, ia juga menyebabkan saya rasa... ooo banyaknya saya kena buat...

Rabbi, yassir wa la tua'ssir.