Friday, May 30, 2008

Tugasan Baru

Hari Rabu 28 Mei 2008, Berita Harian telah menyiarkan sekali lagi artikel tulisanku bertajuk MEMPERCEPATKAN PENGGUBALAN AKTA GUAMAN SYARIE.. hari itu dah siarkan, ulang sekali lagi pulak.. kenapa yer??? Apakah kerana keperluan isi kandungannya yang penting, atau kerana tak ada artikel lain.. pelik ler rasa..sebabnya Timb Presiden dah hantar artikel bertajuk 'Nada Dering ayat Quran'.. nanti aku akan cek yer kenapa disiarkan sekali lagi..
_______________

Aisyah diberi tugasan baru oleh Abah..

Selepas Bibik tak ada, Aisyah diberi satu tanggungjawab baru oleh Abah.
Apa tugasannya tu?

Tugasannya adalah... Aisyah mesti beri makan ikan setiap hari dua kali- jam 9 pagi dan juga petang jam 7 malam..

'Ini mesti dibuat ye Aisyah.. sebab kalau Aisyah tak kasi ikan makan, nanti ikan lapar.. kalau dia lapar, nant dia mati.. kalau dia mati sebab lapar, sapa yang kena tanggungjawab?? Aisyah ler.. sebab tu Aisyah kena ingat tugasan ini yer...'
Ituler arahan Abah..

Setakat ni berjaya jugak dikerjakan..walaupun kadang-kadang Aisyah terlupa jugak nak tunaikan..

Nak tengok ikan-ikan Aisyah?
Nanti Umi uploadkan yer..



Inilah kolam ikan Aisyah.. yang hijau berlumut tu Abah kata memang saja biarkan supaya nampak real..



Zoom ikan-ikan Aisyah.. cantikkan....



Bunyi air mengalir ini amat menyenangkan... umppp macam dalam taman... bestnyer..