Friday, February 16, 2007

Letih sebab kerja tak siap-Artikel Ibuku Ibuku Jua

Minggu ini saya rasa sangat letih sebab banyak kena fikir dan banyak kena buat kerja. Asyik suruh pergi meeting tapi kerja tak sempat-sempat nak buat... Kadang rasa tension gak jadi lecturer ni. Amanah Tugasan Akademik (ATA) kelas belum serah pada Ketua ATA. Kena draf silibus baru, test budak2 belum buat lagi. Final exam nak vetting, project paper students, saya tak sempat lagi tengok proposalmereka.. Itu belum masuk lagi kerja Persatuan Peguam, report Biro Penerbitand an Penyelidikan tak buat lagi, kena present esok, meeting kol 3 pm Jumaat 16 hb Feb, Nasib baik Buletin PGSM dah selesai diposkan kepada semua ahli. Terima kasih pada Suzila dan Siti yang tolong settlekan..

Teringat pada Bengkel Rencan JIM hari tu, Kak Endok suruh buat Artikel hari Ibu, tiap kali tengok map yang diberi, rasa guilty pulak sebab tak sempat nak fikir pasal tu, nanti saya akan cuba jugak buatkan tapi tak tahu ler bila.. Harap2 Kak Endok tak terkejut bila bukak blog saya ni.. Nampak penuh dengan bermacam artikel, semuanya berat-berat.. tapi inilah diary simpanan data maya saya.. Akhir tahun semua tulisan dan artikel ini akan diterbitkan atas nama Persatuan Peguam Syarie Malaysia.. Saya sangat berharap saya akan dapat aktif dalam JIM suatu hari nanti sebagaimana saya aktif salam Persatuan Peguam. Amin..

nanti sambung..