Tuesday, January 24, 2012

Buku Islamic Jurisprudence

 Buku..
ALhamdulillah..
Syukur pada ALlah kerana memberi izin buku bertajuk Islamic Jurisprudence berjaya diterbitkan. ALhamdulillah..
Buku ini adalah gabungan usaha kami berempat iaitu Dr Sabri, Dr Faigah, Ustaz Sidek dan saya sekali.
Insya Allah ia adalah buku saya yang keenam.
ameen..

Saya berdoa semoga ALlah menerimanya sebagai amal soleh di sisiNya.. ameen..
Doa saya..
..
'Ya ALlah, jadikanlah buku ini sebahagian amal solehku untuk agamaMu.
Sekiranya di sisiMua terdapat pahala atas usaha ini, sampaikan pahalanya untuk ibu dan ayah ku tersayang, datuk nenek dan seluruh keluarga kami.. '
amin ya Rabbal alamin..

--------------------------
 Saya menerima mesej dari Nurul..
Nurul adalah Pensyarah tempat saya bekerja yang ditempatkan di UPENA. 
Sekarang diberi nama baru UiTM Press.
 
utk makluman Puan Hidayah & Sharifah Faigah , buku The Concise Book of Islamic Jurisprudence telah pun selamat diterbitkan, dgn harga pasaran rm25,,alhamdulillah dan tahniah, maaf byk2 sbb sgt lewat,,ada beberapa perkara yg d luar bidang kuasa saya.
January 11 at 1:36pm ·


    • Puan Hidayah Nurul.. ooohh ini berita gembira yang menyerikan kerja2 tugasan akak yang bertimbun ini.. what a happy news. terima kasih ya nurul atas bantuan. semoga buku ini dpt menjadi pahala jariah kita semua, menyebarkan ilmu ALLah disamping membantu pelajar2 yg ambik paper ni.. insya allah.. p/s nurul, buleh ker tolong upload nak tengok muka depan buku ni please.. tqvm
      January 11 at 3:21pm · · 1

    • Nurul Himmah Kassan kak,,nampaknya akak & faiqah dpt hadiah tahun baru seiring dgn phd yg bakal digenggam, bertuah betul,,,pasal upload tu, nanti sy cuba ye sbb sy pun x tenguk lagi memandangkn sy dh x de d uitm press lagi :)
      January 11 at 3:32pm · · 1

    • Puan Hidayah subhanllah.. mudah2an berkatlah doa nurul himmah yang banyak berjasa ni.. ameen thumma ameen.. time kasih sekali lagi ya nurul
      January 11 at 3:34pm · · 1