Friday, July 22, 2011

Puasa Menjelang..

Ramadhan..

Menunggu Ramadhan, terasa sangat cepatnya masa berlalu..
Puasa yang mulia akan menemui kita tidak berapa hari lagi..

Menunggu Ramadhan, bulan yang besar akan hadir menemui kita..
saya berdoa semoga saya dapat mengisinya dengan ibadah yang mulia..

Menunggu Ramadhan, dengan tugasan yang sangat banyak, saya rasa gusar..
Semoga dipermudahkan Allah...

Menunggu Ramadhan, jauh dalam hati saya..
saya sangat berharap abah ada kat sini..
Tapi saya perlu hormati kerjaya dia..
Dia berusaha di Malaysia, memenuhi cita-citanya menjadi businessman..
sebagaimana dia hormati dan benarkan saya memenuhi kehendak kerjaya saya..
saya juga perlu berikan yang sama pada dia..

Insya Allah abah akan sampai tak lama lagi..

Tiket Abah Air Asia ...

D72724 Kuala Lumpur (KUL) Melbourne (MEL) Sun, Aug 14 13:40



Ramadhan..
semoga menjadi madrasah membina iman dan amal..