Friday, July 8, 2011

facebook

Facebook..

Siapa yang ada account facebook sila angkat tangan?
ooohh.... semua angkat..
ooo maknaya hampir semua orang ada account facebook yer...hehe..

Saya pun ada jugak.
Tapi dah dua minggu saya deactivatekan facebook saya,
kononnya sebab saya ni tak dapat kontrol masa, asyik baca orang punya update..
pastu gatal tangan nak menyampuk..
pastu saya suka tengok gambar yang kawan2 upload..

baca macam-macam..:-)

kawan gi mesyuarat ker..
gi shopping ker..
jumpa supervisor ker..
dah hantar thesis ker..
dah makan nasi ker..
makan nasi kat mana..
sedap ke tak..
pergi sorang ke pergi ramai..
naik apa..
berapa jam nak sampai..
best ke tak...hehe..

lama-lama saya rasa tak boleh jadi ni..
asyik baca orang punya..

Saya pun deactivate ler..
kononnya nak activate balik bila thesis siap..
bila siap agaknya..
entah ler...
tak lama lagi....

tapi..
sekarang saya rasa teringin ler pulak nak baca update kawan-kawan saya..

nak activate ke tak nak ni???