Wednesday, July 20, 2011

Kata-kata yang baik...

Bapak Tim


Saya dapat email dari bapak Tim pasal saya present dalam kelas dia.
Mari kita tengok bagaimana orang-orang yang baik menggunakan kata-kata berhemah yang membina. Saya selalu berharap agar ilmuan Islam, para ibu bapa, senior2 berilmu mempunyai PR yang bagus dan selalu menjaga kata-kata yang baik membina.. Saya akan berusaha mengamalkannya.. insya Allah..

PR..
PR adalah perkara penting dalam membina networking sesama para ilmuan.. dan juga sesama insan..


19 July 2011

Nurhidayah yang baik,
I'm writing to thank you again for the excellent lecture you presented to my Melbourne Law masters class 'Islam, Law and Politics in Asia' on Islam and women in Malaysia.

Your lecture was very well-received by the students and made a very important contribution to the teaching of the course.

I would be grateful if you could submit your usual timesheet, with 5 hours claimed to cover preparation and delivery of your lecture. We will arrange payment to your usual account as quickly as possible.

Thank you again for your much-valued support for our work.

Hormat saya,


Prof Tim
........





BTW... nanti saya dapat gaji.. :-)
agak-agak berapa ya...
koman-koman boleh lah saya bawak Aisyah makan kat KFC Halal lepas ni..
or makan nasi Arab kat Roza Restaurant ke.. hehe..