Wednesday, July 13, 2011

Birthday ...

Birthday ke ??? :-)

Ketika saya bertungkus lumus dengan kerja-kerja pelajaran yang menyesakkan kepala,
tulang belakang saya tiada di samping saya..
Bertembung pula dengan cuti sekolah Aisyah, maka saya lagi sesak..
berkejar ke sana ke sini menguruskan urusan hidup di bumi orang ini..
Kadang-kadang memang rasa aduhhh stressnya..
tapi saya akan terus sabar ..
dan terus akan berusaha..

humpppp.. kemanakah tulang belakang saya menghilang?

Jauh sangat...
tulang belakang saya sedang mengembara
ke negeri Chieng Ho..
negeri Jacky Chan..
negeri Yap Ah Loy...

Tulang belakang saya pergi ke China sebenarnya..;-)
untuk mencari sesuap nasi dan seteguk air untuk keluarga..
Sambil mencari sesuap nasi, dia mengelilingi China rupanya.. :-)
Usahanya yang gigih akan saya sokong..
dan saya akan terus menyokong sampai bila-bila..


Pada 9 Julai 2011 adalah birthday tulang belakang saya..

Tapi sebab dia jauh di mata,
saya hanya terima gambar sajalah.. :-)

Happy Birrthday ya...
Yang keberapa tu?
walaupun dia nampak awet muda, sebenarnya dia dah berumur ya..
Happy Birthday ke 43 tahun ya Bah...

Semoga Allah memberi abah rezeki yang luas
dan menjadi penggerak kepada ekonomi orang Islam
dan menjadi orang kaya dermawan yang kuat iman seperti Abdul Rahman bin Auf yang kaya dan pemurah..

amin ya rabbala'alamin



Taraaaa..............
Bandar apa tu kat China ni..



Abah ke sana mengahdiri pameran international mesin-mesin buatan China. then dia juga mencari mesin-mesin untuk diniagakan di malaysia...
Siapa yang ingin mennjadi pengusaha makanan seperti pemilik restoran, caterer dll, dan mencari mesin silalah klik di sini...