Tuesday, January 12, 2010

Gumbira...

Perasaan gumbira..

Kami dua orang hari ini tak keluar rumah. Berada di rumah kerana cuaca sangat panas. Saya pening berada di bawah panas matahari kebelakangan ini. Jadi saya buat kerja di meja study seperti beberapa hari yang lepas..

Hari ni kami rasa gumbira dan happy..[beza ke tu..hehe..] ..
Aisyah sangat gembira sebab malam esok (Wed's night) Abah akan datang dari Mesia..dia dah listkan tempat-tempat nak pergi melawat.. Sebab semua yang dia mintak, saya jawab..'Wait till Abah is here..' Jadi sudah tentu dia gembira sebab dapat berjalan-jalan nanti..

Saya pulak menunggu-nunggu barangan hadiah yang saya kirimkan.. bestnyer...
Apa tu? perencah adabi, ikan kering tenggiri, gula melaka, spek mata saya, mushroom soup maggy dan banyaaaaakkkk lagi... hehe..

p/s Walaupun saya gembira, tapi saya sedih mendengar perkembangan ada perselisihan antara dua pihak yang saya kenali. Dua jenis perubatan islam seharusnya complement each other.. Saya tidak mahu berpihak. ..