Tuesday, November 9, 2010

Gambar Menarik Hati

Menarik Hati..

Kat bawah adalah gambar menarik pada pandangan saya..
kita abadikan dalam blog ini untuk kenangan ya..

Gambar 1..



Waahh abah tengah gunting rabut dengan Pakcik di Heildeberg..
Pakcik ni China dari China, dah duduk berpuluh tahun kat Melbourne tapi masih cakap China.. hehe.. Sekali potong kena AUD10 ..

Camry... Apakah hanya jadi kenangan dan cita-cita tidak kesampaian... aduss...

Ini gambar paling menarik... Saya nak dapat notebook baru... Offer kat KL, dapat RM1,500

Kenangan ... inilah ruang work station saya di Law Faculty di Univ La Trobe yang menjadi kenangan..

Ni kenangan juga.. semasa saya bertiga menaiki Titanic..hehe.. ALhamdulillah kami selamat sampai dengan jayanya..

Ini lagi menarik... mana nak dapat tangga macam ni? kalau bukan dalam filem Titanic... Lagi satu dalam filem Hindustan.. Tapi yang ini adalah replika tangga dalam kapal Titanic untuk golongan Kelas 1. Cantik sungguh cantik...



Ini pun menarik pada saya.. Sebabnya apa??
Sebabnya kita orang tengah posing Abah ambik gambar sebelah sana, rupanya sebelah sini ada cameraman tersembunyi, Sayuti snap tanpa kami sempat menyedarinya.. cewah... hehe..