Friday, November 5, 2010

CILS

Seminar di Melbourne University on 22-23 November 2010..


Saya sekarang berada di bawah dua department;
1-Asia Institute di bawah Faculty of Art
2-Centre for Islamic Law and Society (CILS) di bawah Faculty of Law.

Satu pembahagian yang sangat unik.
Saya ada dua kaki di dua buah fakulti.
60% di bawah Asia Institute, Faculty of Art
40% di bawah faculty of Law.


Saya sering terfikir, apakah suatu hari nanti UiTM akan membenarkan penggabungan sebegini untuk postgrad.. saya bercita-cita mengetengahkan perkara ini nanti.. ya suatu hari nanti selepas saya tamat pengajian ini..

Saya berharap Dato' VC dan Board of UiTM nanti akan benarkan satu pembaharuan, di mana jika ada pelajar Master or PhD yang berminat, boleh berada di
Faculty of Law (60%) dan CITU (40%).. atau sebaliknya..

Apakah ia bisa menjadi kenyataan?

Insya Allah.. mudah-mudahan..

CILS akan menganjurkan seminar tahunan mereka dan saya menunggu-nunggu seminar tersebut. Maklumat lanjut mengenai CILS boleh diperolehi di sini. Sila click di atas perkataan di bawah ...

CILS ..


Saya sedang berusaha menyiapkan kertas kerjanya..
Semoga saya dan semua berjaya..
Sapa-sapa nak hadir dipersilakan..