Monday, August 9, 2010

Ramadhan Kareem

Ramadhan

Insya Allah kita berjumpa lagi dengan ramadhan yang mulia. Semoga Allah memberi kita kekuatan untuk beramal soleh, mengisi bulan besar ini dengan doa dan solat serta tadarus al-quran. Semoga doa yang kita pohon dikabulkan Allah..

Ya Allah..
Permudahkanlah semua urusan kami..
Urusan dunia dan juga urusan akhirat..
Amin Ya Rabbal A'lamin

________________

Ma dan Ayah di Mekah

Semoga Allah sihatkan Ma dan Ayah serta sejahterakan mereka selalu di tanah suci Mekah Madinah. amin

Ni gambar di KLIA, 6 Ogos masa adik beradik saya menghantar Ma dan Ayah serta Mok Tganu menunaikan Umrah.


Ma dan Ayah.. tepi tu adik saya Aa, hujung tu Ma Pasir Mas (in law Kak Nik), dan yang duduk mencangkung tu pulak Adik saya Fitri..


Berkelah ramai-ramai di KLIA yer... yang berdiri pakai tudung pink tu kakak saya Kak Za, yang belakang tu adik saya Ree, (Bendahari Dana keluarga saya yang brutal tu..hehe)

tu ada budak comel pakai tudung tu namanya Ulya, anak Aa... Ulya ni peramah, cakap banyak.. masa saya balik hari tu, Ulya asyik tanya soalan..'Kak Aisyah duduk kat mana? Kak Aisyah tak balik ke? Ulya rindu kat kak Aisyah la..' hehe.. pandai Ulya ni..