Wednesday, May 18, 2011

Kasi lecture

Lecture kat Melb Uni..


Saya nak kena prepare nak kasi talk untuk kelas my Supervisor kat law School bulan depan.

Saya letak email dan balasan saya untuk rekod dan catatan saya..
p/s Supervisor aya buleh cakap Indonesia sebab dia belajar dan kahwin dengan orang Indonesia.



From: Tim
To: puan hidayah
Sent: Fri, April 8, 2011 11:37:38 AM
Subject: An invitation

Puan Nur Hidayah yang baik,

If you are in Melbourne in June, would you be interested in giving a lecture on women Islam, law and politics in Malaysia on Monday 27 June, from 10 AM for my MLM subject, Islam, Law and Politics in Asia? The presentation could be on women and divorce or any other relevant topic that interests you!

We would, of course, pay you for the lecture

I very much hope you can take part.

Salam hangat,

Tim
________________

Ini jawapan saya..

Dear Bapak Tim,

Bisa Pak. Saya ada di Melbourne mid May nanti. Jika tiada keuzuran, saya akan bersama-sama pada hari tersebut. Terima kasih atas kepercayaan Bapak kepada saya.

p/s Saya sudah post buku Fatwa ke Bapak. maybe next Monday/Tuesday sampai di sana.
Best Regards

hidayah