Thursday, November 20, 2008

Perjalanan

Saya sangat sibuk beberapa hari ini, berkejar-kejar ke Putrajaya berjumpa Pegawai Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) Bahagian Biasiswa, ke sana ke sini, siapkan markah, siapkan tugasan2 yang perlu dibereskan sebelum berangkat.. Birthday Aisyah kena raikan, saudara mara, orang surau, muslimat surau, kawan-kawan pejabat dan lain-lain juga perlu diraikan.......

Saya akan ceritakan banyak perkara selepas ni... -Pengalaman saya ke Putrajaya 14 Nov juga kelabu asap.. hehe.. Namun begitu alhamdulillah semuanya selesai dengan baik.

-Saya ke Darus Syifa' pagi Selasa 18 Nov baru ni bersama My Mother dan Abah. Jam 5.30 pagi kami sudah ada di sana.. itu satu pengalaman yang terindah dalam hidup saya...

-Majlis Birthday Aisyah 16 Nov (Ahad).. banyak betul gambar Aisyah dan hadiah yang sicomel Umi terima. -My Brother idi akan ke Sudan 20 Nov..

-Tiket telah dibook oleh pihak UiTM tapi belum dibayar lagi kerana meunggu visa dikeluarkan, mudah2an dalam sehari dua ini visa keluar..insy Allah... Saya berharap dan berdoa agar Allah mudahkan segala perjalanan hidup saya.. amin...

Sepatutnya tugas menguploadkan bahan-bahan berkaitan PGSM adalah berada di bawah tugasan saya, tapi Alhamdulillah my good friend telah sudi membuatkan untuk saya...Terima kasih saya ucapkan..

Insya Allah apabila semua kembali tenang, saya akan ambil balik tugasan tersebut sebelum berakhirnya penggal khidmat saya iaitu April 2009...