Sunday, November 9, 2008

Laluan..

Dengan izin Allah, saya telah selesai melalui kerumitan awal dalam perjalanan pencarian ilmu ini. Doa saya semoga Allah memudahkan semua urusan saya, dulu, kini dan akan datang. amin..

1- Saya telah selesai membuat semua berkaitan dengan KPT, termasuklah mendapat financial guarantee dan buat medical check up untuk KPT/UiTM

2- Saya telah selesaikan document untuk dapat Cert untuk proses VISA. Saya telah selesai isi online application dengan bantuan Eliza.

3- Saya, Abah dan Aisyah telah selesai membuat medical check up untuk Visa.. (pecah record hari ini dalam sejarah apabila saya kena buat 2 kali chest X-Ray dalam masa 3 hari. Satu kali di Pusat Kesihatan UiTM pada 5/11 dan sekali lagi di panel VISA pada 8/11.. Saya tawakkal saja, mudah2an tidak ada mudharat...)

4-Saya telah mendapat rekod sekolah Aisyah untuk dihantar dalam permohonan sekolah di sana.

5- Sekarang saya tengah marking paper sebanyak 100 answer scripts..(ini betul2 membuatkan saya tension... adoiii tulisan budak2 ni punyalah kecik, susahnya nak baca esei ni...)

Saya sebenarnya sangat letih dan agak tertekan..Banyak sangat nak buat dalam masa yang agak terbatas.. Justeru, blog ini akan bercuti sehigga saya agak reda nanti ... Semoga Allah permudahkan semua urusan saya....amin