Wednesday, September 4, 2013

Kenangan..

Rindu bertandang..

Dalam kesibukan yang ada, saya semakin tak cukup masa untuk duduk sendirian mengisi hobi menulis dan mengisi entry di blog. Apabila saya melihat gambar-gambar lama, terutama tengok gambar aisyah mas kecil, semakin kerap saya dibayangi rasa rindu kehidupan di Melbourne yang semakin jauh saya tinggalkan..

Saya rindu sangat pada kehidupan yang menjadi kenangan..
masa membaca buku dan menonton cerita kanak-kanak dengan Aisyah..
masa berjalan2 dan semuanya...
Subhanallah...

Nabi berpesan isilah dengan baik masa lapang sebelum datangnya masa sibuk..Semoga kita sama2 beringat.. insya Allah..

Tadi saya sedang menyiapkan beberapa tugasan sambil mencari bahan dalam thumb drive saya yang banyak ini. Tiba2 terbuka bahagian video dan oooohhh air mata saya hampir mengalir..
Video yang suami saya buatkan untuk mengingati perjalanan kami di Melbourne, bersempena kedatang Pak Usu ke sana pada akhir 2011.. hampir 2 tahun yang lepas..

Subhanallah...
Saya tunduk syukur atas semua kurniaanMu..