Monday, October 31, 2011

Kesihatan, Tetamu dan Birthday

Perjalanan..

Keadaan badan saya agak kurang baik beberapa hari kebelakangan ini. Kepala rasa sakit, darah naik ke belakang kepala dan saya  rasa macam nak pitam. Apakah kerana terlalu banyak bebanan dalam fikiran saya memikirkan tentang pengajian saya atau kerana penyakit2 lain.  Saya ke klinik di Reservoir dan Doktor kata tekanan darah saya sangat rendah.. Saya pun tak ingat berapa.. tapi lebih kurang bawahnya /50.. Saya diberi borang untuk ke Royal Melbourne Lab untk ambik darah dan cek.. Semoga tak adalah penyakit yang sukar.. Saya selalu berdoa mudah2an Allah menjaga saya dan seluruh ahli keluarga saya dari penyakit2 bahaya seperti cancer, darah tinggi, jantung dan sebagainya..

Semoga Allah berikan kesihatan yang baik untuk kita terus berjuang mencari ilmu, dan memberi ilmu dan kepakaran untuk membantu agama dan umat Islam.. isnya Allah...

______________





Birthday...


Akhirnya tahun berlalu pergi..
Hari demi hari saya semakin berumur..
Subahanallah.. semoga hari-hari yangs aya lalui diberkati Allah..
Dan semoga hari-hari yang bakal saya lalui penuh barakah dan pimpinanNya..

Terima kasih Wahai Tuhan atas kenikmatan hidup yang Engkau kurniakan...

ameen...

Dan hari ini 28 Oktober 2011 adalah hari lahir saya yang ke 42..

Aisyah buat pancake ..:-)
Abah tak ada, jadi dia akan belanja kami satu kelaurga lepas balik sini nanti.. :-)

Hadiah dari Aisyah my beloved darling daughter...