Tuesday, November 1, 2011

Dateline- Kelab Isteri Taat

Dateline..

Kemarin saya menonton TV -Dateline- dalam tu menceritakan mengenai wawancara reporter Dateline dengan Ketua, Setiausaha dan ahli serta 4 orang isteri ahli Arqam yang mempromote Kelab Isteri Taat.

Saya terganggu menontonnya..
Kepala saya sakit dengan perkembangan sebegini..

Mereka menjadi fitnah yang memburukkan nama baik Islam,
Seks Islam, kawin 4 sebagai 'Should', bersetubuh dengan keempat-empat  isteri dalam satu masa, memuja Asyari sejauh ini... Membuat pentomin kesenian Islam atas tema Seks Islam.
Mereka mendeklemasi sajak,
'Seks Islam sangat hebat,
lagi hebat dari Yahudi yang haram,
Seks Islam sangat hebat
dalam rumah orang Islam..

Sakitnya kepala saya...
Dalam keadaan Islam dihina oleh bukan Islam,
Mereka menabur minyak memburukkan nama baik Islam..


-------------

Saya teringin untuk menulis artikel dalam Berita Harian mengennai Kelab ini, tapi masa tak ada..

Subhanallah...
Pada saya.. mereka  telah jauh tersasar..jauh dan semakin jauh....



Wallahu'alam..