Thursday, April 14, 2011

Gambar kenangan

Tengok gambar kenangan..

Letih salin interview dari MP3 ke word, saya curi masa tengok2 gambar lama2..

Ini sebahagian gambar kenanangan saya sekeluarga..



Inilah saya sekeluarga dalam bot ..
kisah menakutkan ke Pulau perhentian. Tapi yang gambar atas ni dari Pulau perhentian nak balik ke darat. Pergi balik naik bot laju..

Senja Bay yang kita duduk tu cantik sangat. Saya recommend tempat tu kalau sapa2 nak pergi Pulau Perhentian. Yang belakang kita orang tu ler Senja Bay. Saya duduk yang harga Rm170 sehari. Dia tinggi siket mengadap laut.

Ini kenangan masa ke Sydney.. Saya dan Aisyah berehat selepas penat berjalan.

Pernah tengok miracle of Allah punya youtube tak? dalam tu ada gambar pokok rukuk. Exactly clear. Subhanallah kami mengucap dan memuji Allah. Pokok ni berada di Sydney, dalam hutan jugakler, kena parking kete dan jalan jauh ke dalam pokot-pokok.. Ini pun masa kami travel ke Sydney baru2 ni.

Ini gambar zoom kita orang di atas jeti ... ALhamdulillah kami selamat dari bahaya yang sudah berada di depan mata.. Masya Allah...dan syukur masih selamat. Semoga ada rezeki kami ke sana lagi, nak snorkling tengok ciptaan Allah di bawah laut.. Maha Suci Allah..