Thursday, January 13, 2011

Bermusafir...

Bermusafir..




Ingat tak nasyid rabbani alunan allahyarham Asri.
Nasyid ini sangat saya minat dan saya hafal senikatanya..

Mari kita nasyid sama-sama..

Berjalan..bermusafirlah..
Melihat keagungan ALlah..
Meninjau..
Menitilah..
Rahsiah ciptaan Allah..

Marilah bermusafir..
Bermusafir..
Berkelana..
melihat kebesaran Allah..


Saya sekeluarga bermusafir selama 7 hari ke Sydney minggu lepas, mulai 6 hab Jan dan balik ke rumah 12hb Jan. Betolak meninggalkan rumah jam 9pagi dan kembali ke rumah jam 9.30mlm.. Kami bercuti sempena cuti tahun baru, cuti sekolah Aisyah dan juga membuka fikiran dan menenangnya jiwa. Mencari kebahagiaan bersama keluarga. Kami ke sana konvoi 5 keluarga,iaitu keluarga kami, Ustaz Khairul, Rasul, Pak Tam dan juga Hamdan.

Alhamdulillah..
Aisyah sangat gembira..
Saya dan Abah turut gembira melihat kegembiraan our darling Aisyah..


Sydney....



di Canberra.. depan Parlimen, di belakang adalah bangunan apa yer.. lupa la pulak..


ke Miniatures di canberra.. cantik dan sangat menarik



Wagga Wagga... akhirnya kami sampai di tempat adik saya Cik Ya
belajar accounting dulu-dulu.. Wagga Wagga... cantik tempatnya..

banyak lagi gambar.. nanti saya upload yer..