Friday, September 21, 2007

Hari ini 21 Sept 07 Jumaat

Hari ini Jumaat, dah 8 Ramadhan. Rasa agak kecut perut sebab kelas last pada 10 Oktober tapi aku ada 1 chapter tak ajar students lagi. Presentation pun belum habis lagi... fuiii kecut perut gak, nak raya lagi ni...

Tadi ada dapat siapkan dua buku PGSM, satu tajuk Isu-isu Syariah, tulisan aku dengan Bos. Satu lagi Hak Muslim, ada tiga nama iaitu Bos, Isa dan aku sendiri. Letihnya Allah saja tahu, 5 bulan aku dok fokus buku-buku ini saja. Edit, betulkan ayat, baiki balik, susunatur, buat index, cari erti perkataan untuk glosary. Buat muka depan pendahuluan dan penhargaan.. Letih sungguh..

Tapi aku rasa happy dapat selesaikan buku ni...Walaupun aku sebenarnya yang edit, tambah setiap artikel dan cangtikkan semua perenggan yang ada, tapi aku tak boleh letak nama aku kat atas, nanti jadi fitnah pulak.. Tak pelah, mudah-mudahan dapat pahala atas semua usaha yang aku buat.. Dan nama PGSM akan naik lagi dan lebih dikenali melalui buku-buku tersebut. INsyaAllah..

Aku ada beberapa plan sebenarnya, Nak terbitkan 4 buah buku untuk PGSM, dua buah aku sendiri sebelum akhir tahun 2008. Harap-harap berjaya...Amin