Saturday, July 14, 2007

Semester Baru Julai 07

KULIAH BERMULA LAGI


Hari ini 13 Julai 07, bermula semester Julai 07-Oktober 07. Baru dapat jadual kena ngajar 18 jam termasuk research.. Rasa berat jer.. lepas budak-budak ni datang, uitm akan bising kembali, parking padat dan sure semua orang terkejar2 cari parking.

Semester ni aku dapat 3 kod, kelas Islamic Legal Maxim 3 kumpulan 5A, 5B dan 5C. Budak2 asal ISB 530 yang aku ajar dulu.. Baik2 budak2nya.. semoga semuanya akan jadi insan mulia yang beriman dan baik akhlak..

Tadi mesyuarat kol 10-1 pm, Boss pesan supaya jaga kuliah masing-masing, buat persediaan untuk sambung belajar dan sebagainya.....

Aku dapat call dari LAN untuk wakil PGSM hadir sebagai Board LAN untuk bina standard pengajian Law dan Syariah di Malaysia.. Besarnya tugasan! terkejut aku tapi ini satu peluang yang baik. baik diambil.. Aku hadir meeting hari Khamis 12 JUn 07 di PJ..Mudah2an ada kebaikan untuk CITU di masa2 akan datang.


Aku bagi budak2 alamat blog ni, tak tahu ler ada tak yang rajin nak masuk tengok. Kalao ada bagusler.. Nanti blog ni akan digunapakai dengan lebih kerap.. cuma sekarang ni agak sibuk dengan beberapa perkara, tak sempat nak update blog ni selalu..

Sekian.. roger and out