Sunday, March 30, 2014

Kenangan Indah

Segalanya seperti mimpi...
Apabila mengenangkan segala laluan yang saya lalui..
saya rasa seperti semuanya masih baru.. seperti semalam..

Alhamdulillah....
Saya memakai regalia atau jubah konvo University of Melbourne yang sangat berharga.. ALhamdulillah
....17 Dis 2013 dalam kenangan.(gambar kenangan bersama suami yang menjadi my strong tulang belakang..:-)) Terima kasih kepada semua ahli keluarga saya dan rakan2  yang telah sama2 mendoakan saya.. .. kejayaan saya ini saya tujukan untuk mereka dan juga untuk ummah.. ameen dan alhamdulillah..

p/s gambar ni gambar formal yang berbayar masa convo- diambil oleh juruphoto uni berbayar yang masa convo2 tu... Syarikat Southam Studios, Melbourne. Dekat 3 bulan baru mereka kirim. TQ to Sheikh Adli yang terima gambar ni di Melb. Mahal sungguh! sekeping AUD45.. ambil 3 keping dah AUD160.. tapi sebagai kenangan seumur hidup, saya ambik jugak la....:-)