Wednesday, June 2, 2010

810...

ke 810...

banyaknya.. dah lama rupanya saya jadi blogger.. hehe..

Ini adalah entry yang ke 810 semenjak penubuhannya beberapa tahun lepas. Masya Allah..
Kalau dapat ditukar ke thesis PhD.. alangkah baiknye.. dah ada 810 mukasurat..hehe..

Semoga blog Sekadar pendapat saya ini akan terus hidup. Dalam kesibukan yang ada, saya mencelah mencari masa mengisi apa-apa yang terlintas di hati, selalunya setengah jam sebelum saya tidur.. kadang-kadang bila saya boring tak kira masa..

Saya berdoa semoga ada kebaikan untuk mereka yang sudi membacanya..
Disamping ada kebaikan untuk saya sendiri sebagai kenangan hidup di muka bumi indah pemberiaan Allah ini.
Alhamdulillah syukur puji untuk Allah Tuhan seru sekelian alam..

terima kasih pada seorang visitor blog ini yang telah membuat JPEG di atas. Saya menghargainya.. Beliau email maklumkan suka melihat gambar Aisyah solat tepi jalan.
terima kasih yer..

Terima kasih juga kepada semua yang sudi melawat blog Sekadar Pendapat ini..