Friday, February 21, 2014

Aisyah dan Artikel

Salam,

Saya tak sempat nak mengarang untuk blog walaupun sangat banyak saya ingin meluahkan pendapat saya..dan nak cerita mengenai anak kesayangan saya..

Aisyah dah hampir tamat hafaz juzuk 29. Juzuk 30 dah hafaz. Saya panjatkan kesyukuran yang tinggi pada ALlah.. Jadi sekarang bila saya hafaz surh, saya akan suruh Aisyah cek.. tapi dia selalu taknak baca yang dia hafaz depan saya.. sebab dia kata saya asyik suruh dia panjangkan mad.. bila saya interupt tengah2.. dia jadi lupa pulak.. Gitu pulak!

Saya bersyukur atas kemampuan Aisyah.. Alhamdulillah...

------------------ 

Pendapat..
Saya rasa terganggu mengenai kes pasangan dan 4 anak mereka tersebut.. yang Sweden tu..Tapi saya perlu tulis dengan berhemah.. supaya nampak tidak berpihak. Saya cuba nak tulis minggu depan.

------------------ 

Artikel Khamis 20 Feb 2014

Saya tulis mengenai tinggal anak dalam kereta..