Monday, June 3, 2013

Radio IKIM 


 Hari tu saya diminta menggantikan slot Islam itu indah di mana penceramah tetap adalah seorang Pakar Motivasi yang sangat saya hormati dan saya segani .. iaitu Prof Muhaya. Beliau menunaikan umrah selama dua minggu.

Dan saya dihubungi oleh radio ikim untuk tolong mengisi slot tersebut pada awal bulan April.

Saya ni bukanlah pakar motivasi.. banyak sgt yang saya sendiri perlu pelajari dan improve diri saya sanediri.. Bahkan sangatlah jauh saya dengan Prof Muhaya..:-)

 Tapi saya tunaikan juga hasrat mereka..

 Semoga dalam kekerdilan saya, adalah juga sedikit sebanyak isi yang baik yang boleh diambil manfaat oleh pendengar radia ikim semua..

 Dengan kelulusan Dekan saya, saya ke sana...

 Di bawah ini adalah saya dengan DJ yang comel, peramah dan sangat ceria iaitu Maz..



Saya dan DJ Radio IKIM Mazlina Ismail.. or lebih dikenali sebagai DJ Maz