Sunday, July 11, 2010

Ujian..

Ujian..

Saya tidak tahu apakah hikmah di sebalik perkara ini.

Saya membuat permohonan bertukar universiti dan permohonan saya dibawa ke mesyuarat pada 6 Julai 2010. Saya menaruh harapan agar kelulusan dari UiTM akan membawa kemudahan kepada kelulusan dari KPT.

Tetapi yang berlaku adalah disebaliknya..
Sesuatu yang saya tidak pernah jangka sama sekali..

Pada 9 Julai saya menerima email dari Penolong Pendaftar, Puan Umairah dari JPbSM mengatakan permohonan bertukar univeristi saya TIDAK DILULUSKAN..

Bersabit dengan itu, saya dikehendaki:

1- Balik ke Malaysia sebelum 1 Ogos 2010.

2- Biasiswa ditahan serta merta dan bersambung selepas saya menyambung PhD di mana-mana univeristi tempatan di Malaysia.

Ya Allah.. terduduk saya..

Kenapa jadi macam ni ....



Ya Allah.. hanya padaMu saya berserah diri..