Tuesday, November 6, 2012

Buku dan Meja Studyku..

Buku-bukuku...

Saya sekarang adalah pelanggan kepada Better World Books- belian buku second hand secra online tanpa sebarang caj penghantaran. Alamat websiteny adalah
http://www.betterworldbooks.com/cart.aspx

Saya dah habiskan banyak dollar dah sepanjang saya berada di Melbourne ini. Barang diorder dapat dalam masa seminggu.

Ini adalah buku-buku yang saya baru order dan baru dapat. Harga sebuah second hand sangat berbaloi..satu dalam AUD9, AUD12, AUD7, AUD14 dan lain-lain.. Yang terbaru saya dah dapat hampir 11 buah buku..

Tapi sebab saya kesuntukan masa untuk siapkan tesis, semua buku-buku ini saya akan baca bila dah balik Malaysia nanti. Insya Allah..

Saya selalu berdoa mudah2an Allah memberikan saya akal yang cerdas, suka baca buku, suka berfikir, dan semoga setiap yang saya baca memberi saya ilmu-ilmu baru, dan semoga dengan adanya ilmu, ALlah izinkan saya untuk memberi sumbangan keilmuan sebagai amal jariah kepada dunia.. insya Allah.. dan saya juga selalu berdoa yang sama untuk Aisyah, semoga anak Umi akan menjadi ilmuan Islam yang solehah di masa-masa akan datang..ameen..









Inilah rupa meja study saya sekarang ini...
Yang besar terpampang depan meja saya warn biru itu adalah motivasi saya....
            
THE SKY IS THE
           LIMIT