Friday, April 9, 2010

Kaya..

Nak Kaya tak ??

'Aisyah.. Umi rasa kan kita kena jadi orang kaya ler..'

'Why Umi?'

'Sebabnya Umi suka makan kat kedai, yang best-best.. semua tu mahal.. sebab tu kita kena jadi orang kaya...'
'Lagi satu, kalo kaya, kita pun boleh tolong orang Palestin, orang susah-susah..'

'.. Aaa ler Umi...'

Saya menyepoilkan anak saya ker?
entahler.. tapi yang sebenarnya, saya memang suka tengok makanan best-best..
tengok My Kitchen Rules, tengok program masak-masak..
Tapi saya tak suka masak.. .. Itu ler masalah saya..
Masak mudah-mudah tu boleh ler.. tapi kalo nak bukak restoran, tak boleh ler...

Macamana nak buat yer? Nampak gaya ada satu je pilihan.. kena jadi orang kaya..

Orang kaya yang baik ler maksud saya...

Saya baru balik Sydney Road, baru lepas perabis $40 di Alamaro..isy isy...
Makan tadi tak sama macam kat Mesia.
Mesia memang syurga makanan..

Kat Mesia, kalau ada benda2 berlaku menggembirakan saya, kita akan pi makan seafood kat Muara Seafood kat Pelabuhan Kelang.. huihhh sedapnyer.. rindunye saya...

Bila teringatkan makanan, saya rasa nak balik Mesia.
Tapi bila teringatkan research saya , hilang selera makan.. adusss..