Wednesday, April 21, 2010

Jawapan..

Fate..

Akhirnya jawapan yang saya tunggu-tunggu sudah tiba. Saya tidak berjaya dalam permohonan ini.. Ohhh.. sangat sedih..
Tapi apa buleh saya buat?
I have to submit to the fate.
Only Allah who knows what is the best for me..

Permohonan saya untuk bertukar University tidak berjaya.
Disebabkan result tersebut, maka tiada perubahan kepada pengajian dan penempatan saya..
Saya akan masih di sini, di La Trobe University dan masih menyewa di suburb ini..

Ma saya di Melor, setiap malam solat hajat untuk saya..Mohon Allah mudahkan laluan perjalanan PhD saya.. Moga saya berjaya dalam permohonan ini.. Tak terucap betapa sayu hati saya apabila mengetahuinya..

Insya Allah ada hikmahnya. Saya akan sentiasa bersangka baik pada Allah atas setiap apa yang diputuskan untuk saya.. Dulu, kini dan akan datang..

Subhanallah.. Maha besar Engkau, Tuhan seru sekelian alam..
Hanya padaMu tempat aku berserah..