Wednesday, November 25, 2009

Seminar CILS Melb Uni

Best sangat..

Isnin 23-Rabu 26 Nov, saya dengan Sham ke Melb Uni menghadiri conference Islamic Law anjuran CILS Melb Uni. Best sungguh melihat cara2 pelajar2 PhD Melb Uni yang buat PhD mengenai Islam and Islamic Law presented their papers. Mengenali ramai orang dan bertukar2 fikiran adalah suatu kegembiraan untuk saya..

Kali ini saya sempat memanjangkan networking saya dengan Faye, Camb, Evah, Farid, Jamiilah, Marryan dan ramai lagi... mereka mengkaji dengan begitu bersungguh2..
Akhir seminar tadi kami attend talk dengan Prof Tim Law Sch Melb Uni.. banyak points penting tentg PhD dikongsi dan saya sempat berbincang tentang kajian saya..

ALhamdulillah rasa terbuka minda mendengar nasihat dan pandangannya..

p/s Melb City bila dah banyak kali saya pergi, saya rasa macam KL jer.. ewah! hehe...