Friday, November 27, 2009

Selamat hari Raya Haji

Selamat..

Today is truely a remarkable day...
A year ago, I was still in Malaysia, preparing things, marking exam papers, meeting people and a day after, I was off to Melbourne..Subhanallah..

humppp cepatnya masa berlalu..

Kawan saya ada tanya saya, 'Dulu dapat IELTS Band 6.5. Dah duduk Melbourne tu dah jadi Band berapa dah? Saya jawab.'Band 16.5'.. hehehehe... English saya tidaklah bagus sangat, masih belajar dan membetuli kesalahan yang selalu dibuat. Tapi baiklah dari dulu-dulu..

Hari ini hari raya Haji 1430H.
Kepada semua, diucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha 1430H
Maaf Zahir Batin dan semoga berbahagia selalu dunia dan akhirat..amin

p/s Malam tadi saya call KB, sembang dengan Ma dan Ayah dan adik saya Idi Fitri.... cecewahhh Idi, esok jadi pengantin yer.. Tahniah yer.. Adik saya Fitri Hashim yang handsome dan baik (insya Allah) akan menjadi suami orang mulai esok.. Semoga menjadi suami isteri yang soleh dan solehah.. Doa kami dari Melbourne mengiringi laluan perjalanan Idi, bakal isteri dan semua adik beradik yang lain..

Kak Nik (kakak sulong saya bersama suaminya ABng Die dan juga Pak Saudara sebelah Ma (Paksu dan Maksu) sekarang sedang mengerjakan Haji di Mekah. Kami di sini juga mengirimkan doa semoga berjaya menjalani urusan haji dengan baik dan mendapat haji mambur dan diberkati Allah. amin...