Wednesday, July 2, 2008

Buku Isu-isu Syariah

BUKU ISU-ISU SYARIAH DI MALAYSIA

Alhamdulillah, akhirnya buku hasil koleksi tulisanku dan Presiden PGSM iaitu Hj Zainul yang telah disiarkan dalam Berita Harian sepanjang 2005 sehingga 2007 telah berjaya diterbitkan. Sebahagian keuntungan jualannya akan disalurkan kepada Persatuan Peguam Syarie Malaysia. Buku ini telah selamat diterbitkan pada 14 Jun yang lepas oleh pihak UPENA (Pusat Penerbitan UiTM) dan majlis pertama jualannya adalah semasa Konvensyen Peguam Syarie pada 14 Jun lepas.


muka depan buku


muka belakang buku



Sebahagian dari isi kandungan buku

Buku ini dipasarkan oleh pihak UPENA dengan harga RM46.00 dengan 215 mukasurat.



Sepanjang bulan Julai ini dan dengan tujuan promosi, bagi sesiapa yang berminat boleh mendapatkannya di Sekretariat PGSM di Kompleks Mahkamah Syariah Kuala Lumpur dengan harga RM 37.00 sahaja.



Jika ada yang nak beli secara online boleh ke:

http://jualbukuonline.blogspot.com/

atau email to me- puan_hidayah@yahoo.com



Bagi yang membeli daripadaku, aku akan memberi sedikit kata-kata dan menurunkan tandatangan sebagai penulis di buku tersebut sebagai penghargaan atas sokongan dan belian tersebut...



Selalunya aku akan menulis,

'All the best..' atau 'Selamat berjuang..' atau 'Semoga selalu kuat dalam berjuang membantu agama Allah..' dan bagi isteri yang bermasalah dan membeli bukuku, aku akan menulis kata-kata pemberi semangat seperti...'Semoga tabah selalu menghadapi ujian hidup...' atau 'Jangan beralah, teruskan perjuangan..' atau ' Semoga Allah selalu memberi kekuatan...' Dan selepas itu aku akan turunkan tandatanganku...

__________

Semoga buku ini berguna untuk umat Islam yang ingin mengetahui mengenai isu-isu Syariah di negara ini..dan menjadi amal solehku yang aku hadiahkan pahalanya untuk Ayahku sayang Hj Hashim, ibuku sayang Hajah Che Gayah, suamiku sayang Hj Fairuz, anakku sayang Aisyah, adik beradikku sayang dan semua guru-guru yang berjasa mendidikku sehingga aku menjadi seperti aku sekarang ini.. Dan aku juga mengucapkan terima kasih pada Mr President yang sudi berkongsi artikel dan sama-sama menerbitkan buku tersebut bersamaku..

Semoga Allah memberkati seluruh perjalanan hidupku..